Obsahová strategie jako puzzle 10/9/2019

Naučte se, jak si vytvořit vlastní obsahovou skládačku

Ve firmách a mezi značkami se nám rozšířil takový nešvar, a sice magické zaklínadlo: „Hlavně musíme dělat ten obsah.“Tohle dělání může být ale docela tvrdý oříšek. A bez dobrého obsahu se na špičku dostanete mnohem hůř a pomaleji než vaše aktivnější konkurence. Pokud neprodáváte pilulky na věčný život nebo perpetuum mobile, musíte zaujmout jinak.Promyšleným obsahem.

Jak, kde a pro koho se vlastně takový obsah připravuje? Co všechno je potřeba složit dohromady, aby vám to fungovalo, se dozvíte ve workshopu Radky Legerske.

O čem bude řeč?

• Co je to ten obsahový marketing

• Jak přitáhnout lidi i vyhledávače

• Kde všude dělat obsah

• Na co se při tvorbě obsahu zaměřit

• V čem se nejčastěji chybuje

Kdo je Radka Legerska

Marketingová specialistka a copywriterka. Už víc než 10 let. Mění slova jiných tak, aby si mohli plnit své sny. Splňte si je taky.

Cena: 2990 Kč

REZERVACE: rlegerska@email.cz